SJOKOLADE + KVINNEFOTBALL = SANT!

Annonse:

 

Freia inngår partnerskap med Toppfotball Kvinner og flere av spillerne i Toppserien og 1. divisjon.  

I fjor gjennomførte Freia en stor kampanje med Ada Hegerberg, Harry Kane og Virgil Van Dyke. Freia tar med seg Ada videre og fokuserer denne sommeren 100% på kvinnelige fotballhelter.

– Vi elsker det disse jentene står for, sier Anette Tveitan Einarsen, Brand Manager i Freia. De passer utrolig godt inn i måten vi ønsker å bygge merkevare på. Spillerne i Toppserien og 1. divisjon er fantastiske rollemodeller og vi heier skikkelig på dem.

Ina Birkelund i TIL 2020 er en av profilene i 1. divisjon.

Sammen med noen av Norges råeste fotballspillere, skal Freia og Toppfotball Kvinner engasjere og inspirere til ekte idrettsglede. Målet er å løfte oppmerksomheten rundt kvinnefotballen, bygge profiler og skape entusiasme i hver krik og krok av landet.  Kampanjen benytter spillere fra ni av ti Toppserieklubber og to 1. divisjonslag, samt Ada Hegerberg (Lyon), Guro Pettersen (Vålerenga) og Lisa Nålsund (nå Manchester United).

– Vi ønsker at også jenter kan drømme om å bli fotballstjerner, sier merkevare- og markedssjef i Toppfotball Kvinner Sissel Gynnild Hartley. Det å synliggjøre idoler i kvinnefotballen er derfor svært viktig for oss. Vi har en drøss av dem både i Toppserien og i 1. divisjon.  Det at Freia velger å fronte disse spillerne, sender et sterkt signal om verdien deres. Den kommer bare til å øke i årene som kommer.

– Det kvinnefotballen får til er ekstremt imponerende. Utviklingen er enorm, og det er noe vi absolutt ønsker å være en del av. Vi er veldig stolte av dette samarbeidet, sier Anette Tveitan Einarsen, Brand Manager i Freia.

Kampanjen lar heldige vinnere oppleve et drømmetreff med sin fotballhelt, enten det er Cecilie Redisch Kvamme i Bergen, Guro Pettersen i Oslo eller Ada Hegerberg i Frankrike. Gå til Freia.no for å finne ut mer.

Annonse fra Toppserien: